Timrå Icon:Du tycker att vi är bra bakåt då?
Inlägg: 1462109
Svarskommentarer
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-01-27
zaccodog: Dagbladet ville snacka med fröken T johansson men han ville inte svara på några frågor just nu haaaa nä tror fan det VÄRVNINGSPENGARNA !
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-01-27
zaccodog:
Nån som vet när matchen börjar, det finns några i Linköping som inte vet det!