Motin och Lindqvist. Bra värvningar som förbättrar laget.
+ 1
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteRocknRolf2:
Motin har jävlar inte många rätt ikväll.
Ett normalt resultat just nu 3-3 resten självmål, starkt jobbat.
Redigerad kommentar