1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614740 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1462226

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-01-27
Blizzard: Ja, han var ju verkligen sämsta spelare. Han var inte ens inne på något bakåt i 5-5. Men visst, om du mår bättre av att projicera allt på honom, go ahead.

Svarskommentarer

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-01-27
Bragd-Birger: En av de sämsta. Fasen vad bra han gjorde vid 1-0 det hade inget med BP att göra för det var en 1-1 situation hade han inte fått ut den hade det vart en sak men han fucka ju upp hela närkampen..Granath är kass och du är ganska dryg på de flesta just nu som kritiserar någon förutom Nubben...

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-01-27

Bragd-Birger:

Vad händer? Trodde ni var på väg förbi oss.


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.