+ 1
Inlägg: 1462250
Svarskommentarer
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-01-27
hubbenorlen: Det är lugnt, jag är inte så fredagsfryntlig själv. Jag är vidare också jävligt trött på Linkan-tugget, men kanske i en annan riktning än du. Om rådande konsensus blir 'Linkan och TJ var roten till allt ont, nu kommer det lösa sig' tror jag kommande säsong (om vi stannar kvar i elitserien) blir livsfarlig. Problemen sitter djupare än så. Nystart, nystart, nystart. Utan Nubben. Där vill jag börja vägen tillbaka.
Sorry om jag lät grinig. Känns bara som att man har läst alla inlägg hundratals gånger redan när det gäller Linkan.