Inlägg: 1462272
Svarskommentarer
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-01-27
Nybbe: Det viktigaste är inte att vinna till varje pris.
Det viktigaste är att vilja vinna!
Det viktigaste är att vilja vinna!
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-01-27
Nybbe: skillnad på förlust oh förlust, måste du väl också förstå....
Bragd-Birger: VEM trodde ATT vi SKULLE vinna ALLA matcher..
sen Tommy tog över
Hur många snöbollar finns det !