Inlägg: 1463227
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: det där var en underdrift i det minsta laget ;)
hoppas killen inte tar i på träning bara... då blire inte många spelare kvar att matcha... =)
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Jädrar vad snabb han skall vara över sargen vid bytena! Sargen är ju typ i knähöjd....
hahaha friberg framstår ju som en dvärg :P
http://p.twimg.com/AkZlSFTCMAAwdRz.jpg
Redigerad kommentar