1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614889 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1463764

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2012-01-31

Något som känns härligt i detta "avhängda" läge är att vi kan vara med och styra vilka lag som skall gå till slutspel och inte. Stoppa käppar i hjulen så att säga... Möter man ett lag där i botten man inte önskar skall ta sig till slutspel/ingemansland så ser man till att vinna dom matcherna samtidigt som man lägger sig mot de andra där som man vill ska klättra. Haha... nä, den va dålig...

Självklart ska man försöka vinna alla matcher oavsett! 3-2 ikväll och nytt hopp tänds! ;)


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2012-01-31
TRL: Eftersom vi har rätt svårt att vinna matcher känns den "makten" ganska begränsad.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer