1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1463881

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2012-01-31
hubbenorlen: Alltså hur fan kan så många va så jävla darriga när man är toksist utan press och spelar utan publik! Usch vad kass vi är i uppspel och försvar

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2012-01-31
Jag vill se Sunnqvist i TIK

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2012-01-31
lincoln: Ja jag blir bara deprimerad. Och dessa jävla lösa dragskott mot mål. Ska det vara så jävla svårt att spela sig hela vägen fram in framför mål? Varenda jävla anfall går på chans, med hopp om returer.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.