Knylan: För att han är den bästa back Timrå haft i sin J organisation sen Sebastian Erixson, han gjorde inte bort sig när han va hos oss, att Linkan inte gillade honom gjorde att han aldrig fick visa sig ordentligt för den stora massan
Inlägg: 1463912
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2012-01-31
Limpan: Tydligen inte bara linkan . Men de går säkert locka upp honom från div 1
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2012-01-31
Limpan: Du har koll på hans karriär sedan han lämnade TIK också antar jag?
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2012-01-31
Fan vad skönt att höra Tommy, riktigt grinig efter första perioden. Bra.