Undrar just vad Jimmy ska skriva om den här matchen. Kan han ge hopp till oss som inte har något...
Inlägg: 1464115
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2012-01-31
Tänk, HERRE, på vad som har vederfarits oss skåda ned och se till vår smälek. Vår arvedel har kommit i främlingars ägo, våra hus i utlänningars. Vi hava blivit värnlösa, vi hava ingen fader; våra mödrar äro såsom änkor. Vattnet som tillhör oss få vi dricka allenast för penningar; vår egen ved måste vi betala. Våra förföljare äro oss på halsen; huru trötta vi än äro, unnas oss dock ingen vila.
Amen
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2012-01-31
Patrick Polly: Kommer Jimmy med nåt jävla mjukt norrlands betyg nu då kan han hoppa från alnöbron. Öppna käften nu en gång för ALLA.
+ 4