haggen: "när främlingslegionen inser att det inte blir det där roliga slutspelet utan istället kuska runt till Karlskoga, Västerås etc så vill de nog bara spela av säsongen och sedan dra hem igen."
Då vill jag inte ens tänka tanken hur våra spelare kommer uppträda, våra spelare har ju inte ens visat spelglädje i ES sedan omgång 1....
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
haggen:
"när främlingslegionen inser att det inte blir det där roliga slutspelet utan istället kuska runt till Karlskoga, Västerås etc så vill de nog bara spela av säsongen och sedan dra hem igen."
Då vill jag inte ens tänka tanken hur våra spelare kommer uppträda, våra spelare har ju inte ens visat spelglädje i ES sedan omgång 1....