Frågar du mig är Örebro i en klass för sig. Dock vet man inte hur dom hanterar favoritskskapet i KS bland AS lagen dom saknar ju kvalserierutin. Mitt tips är som läget är nu att Örebro mycket väl kan gå upp på eran bekostand tyvärr men genom åren har ju ES lagen varit bättre rent generellt men som sagt vet man ju inte. Leksands chanser. 25 % om du frågar mig. Det finns för mycket frågetecken. B.la Hanses målvaktsspel.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
mikenomad:
Frågar du mig är Örebro i en klass för sig. Dock vet man inte hur dom hanterar favoritskskapet i KS bland AS lagen dom saknar ju kvalserierutin. Mitt tips är som läget är nu att Örebro mycket väl kan gå upp på eran bekostand tyvärr men genom åren har ju ES lagen varit bättre rent generellt men som sagt vet man ju inte. Leksands chanser. 25 % om du frågar mig. Det finns för mycket frågetecken. B.la Hanses målvaktsspel.