1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614966 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1464626

Sv: Apropå nånting...

Frella:

Absolut inte, tycker att nubben gör ett minst lika dåligt jobb som linkan, värvar de spelare som inte platsar i våra bottenkonkurrenter.

tragiskt sa bull.... tycker det är märkligt att alla som sågat linkan håller käft nu, har nubben löst det bättre nu?

löste nubben situationen i Frölunda? nya skulder och låna 20 miljoner av kommunen för att klara sig, värva de spelare han lyckades med i Timrå, med skyhöga löner.

tyvärr, när nubben lyckades i timrå sist hade han stor hjälp av vänner i öster, något han inte haft nu.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Johnny B Goode: Jag är otroligt missnöjd med Nubbens värvningar men den som värvat så att vi hamnat där vi hamnat o är på väg att åka ur är Linkan.
Så är det.

Redigerad kommentar


Sv: Apropå nånting...

Johnny B Goode: Ja det ligger mycket idet att han fick bra hjälp från Finland.

Började när Hautama vart skadad, vart tappad i en trapp i fyllan! (ja det är sant) han hjälpte sen nubben med sina kontakter..


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer