Kramer: Ja det var nog väldigt olyckligt för er när den där Andersson kom in. Tyckte ni hade fått till en del faktorer till det bättre under Lander Sr, men nu känns det som ett än mer ihåligt lag än när Perra körde skeppet.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Kramer: Ja det var nog väldigt olyckligt för er när den där Andersson kom in. Tyckte ni hade fått till en del faktorer till det bättre under Lander Sr, men nu känns det som ett än mer ihåligt lag än när Perra körde skeppet.
Kan det bli så att ni kickar Tommy för Ante?