1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1466785

Sv: Lilla SM 2012
Anonymous: billigt? Huset är ju skrämmande litet och känns
Mer som radhus-style än villor. Typ mindre hus som är upplagda som vanliga radhus. Och vem vill bo där överhuvudtaget?

Svarskommentarer

Sv: Lilla SM 2012
Blizzard: Jag har inte varit inne i huset men det vi hade gick som 90 kvm, men det var bara huset ovan mark som räknades. Lika många kvadrat var källare. Så två sovrum, gillestuga, tre förråd, bastu, duschutrymme och en toalett räknades inte.

Här verkar det ha varit 64+64kvm. Fast biytan kan ju vara garage, då är det litet.

För mig är Södermalm ett toppenläge, en av de bättre lägena i den här staden. Nära allt men ändå lugnt. Jag står fast vid att det var bra pris.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer