Inlägg: 1467226
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2012-02-14
Per HApps: Har jag påstått det? Men att värva en målvakt, när de två vi har bevisligen är friska nog att stå i mål, är inte optimalt. Ganska långt i från, skulle jag säga.
Ska alla tre stå varsin period då?