Bad_Breath: Du är fullständigt osannolik. Du argumenterar med en envishet värdig en fullfjädrad rättshaverist, och det lämnar onekligen en fadd smak i munnen.
Om klubban nu inte är över axelhöjd och därmed utseluter highsticking som utvisningsterm, så kanske vi kan vara överrens om att den åtminstone är i midjehöjd. Och där får en klubba lika lite vara så utvisningen borde kunna rubriceras som, nja, en hakhakning eller nåt.
Om du lyckas hitta en domare som inte anser att Ritolas tilltag borde rendera i en tvåa, så lovar jag att du får välja vilken färgradio du så önskar.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Bad_Breath: Du är fullständigt osannolik. Du argumenterar med en envishet värdig en fullfjädrad rättshaverist, och det lämnar onekligen en fadd smak i munnen.
Om klubban nu inte är över axelhöjd och därmed utseluter highsticking som utvisningsterm, så kanske vi kan vara överrens om att den åtminstone är i midjehöjd. Och där får en klubba lika lite vara så utvisningen borde kunna rubriceras som, nja, en hakhakning eller nåt.
Om du lyckas hitta en domare som inte anser att Ritolas tilltag borde rendera i en tvåa, så lovar jag att du får välja vilken färgradio du så önskar.
PS.Ledsen att jag kanske väcker trollet igen.DS