Som Timrå spelade igår så tror jag man klarar kvalserien. Det sjuka är att MoDo är tvåa i poäng de senaste 25 matcherna, men ligger ändå och nosar på Örebromatcher framöver, sjuk säsong.... FBK i kvalserien, det vore nåt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
yngwie:
Som Timrå spelade igår så tror jag man klarar kvalserien. Det sjuka är att MoDo är tvåa i poäng de senaste 25 matcherna, men ligger ändå och nosar på Örebromatcher framöver, sjuk säsong.... FBK i kvalserien, det vore nåt.