1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1467576

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2012-02-14
Positiv match igår inga direkt bottennapp av nån spelare Tommys plan är på väg att iordningsställas för KS. P Sjöberg Domare Gävle borde ha mer rutin att se klara utvisningar och inte bara vara stropig, Solklar Tripping i första och sen high sticking i sudden, jag tror herr Sjöberg inte får några toppmatcher i slutspelet i år, även om han gjort större regelmissar än den här,  vart visst Pausad för nåt år av förbundet för att missat regetolkning tror det var en Frölunda match. men skit i det, domarna tillhör spelet Sjöberg dyker säkert upp i kvalserien pricis som vi. Då ska vi visa vart skåpet ska stå!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2012-02-14

TD:Sluta å gnäll på domarna, alla lag som ligger sist å e totalt över har Alltid

domarna emot sig, värva rätt å bli ett topplag så slipper dom det.

När Tik var topp 4-5 hade dom domarna med sig.

Gör om och Gör Rätt


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer