Blizzard: Det där vet man väl inte ännu. Förra året så mötte ivartfall Elitserie-lagen varandra i första och i sista omgången. Ingen aning om det måste bli så i år med. Sicken rysare att torska den matchen !!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Blizzard: Det där vet man väl inte ännu. Förra året så mötte ivartfall Elitserie-lagen varandra i första och i sista omgången. Ingen aning om det måste bli så i år med. Sicken rysare att torska den matchen !!!
FORZA TIK..............alltid, alltid.........