1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614740 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1468988

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2012-02-20
yngwie: Det såg lite tjejigt ut hans fall, gjorde det inte? Visst gick det att urskilja en slashing på ena skridskon på reprisen, men nog tog Yared i litegrann alltid.

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2012-02-20
Skellefteå är överlägsna. Det är inte så mycket mer att säga om saken.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2012-02-20

Varför är SAIK 300 % bättre i PP för? Och varför sitter deras pass i spel 5 / 5 på bladet hela tiden, medan TIK har stora problem med passningsspelet?? 

Riktigt illa att skåda ! 


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.