1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614708 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1469016

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2012-02-20

fredriko74:

Man har värvat ihop ett djävla sopgäng. Man har en ledning som är så fruktansvärt inkompetent så det går inte med ord beskriva. Är ju bara gubbar som Jonte och Hallin som har i ES att göra. Bara det säger ju hur sjukt illa det är. Backsidan ska vi inte ens snacka om


Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2012-02-20
Taurus: Klart det ser ut när man hämtar hit rester från alla möjliga håll i Sverige!! Kan inte bli så mycket annat än kaos då, halva laget måste väck nästa år oavsett vilken serie man spelar i. 

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.