Inlägg: 1469026
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2012-02-20
Taurus: Drömmen vore så ja, men det finns nog inte ekonomi att bryta med alla tyvärr.
Vart har Röymark varit iår förresten ? Där pratar vi på sin höjd allsvensk klass. Nä, usch mår dåligt att tänka på eländet. Ångestkvalfylld stämning blir det iaf !!
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2012-02-20
Taurus: som de ser ut nu är väl hela laget på väg mot AS :/
fredriko74:
Halva?? Är väl bara Jonte, Hallin och Hedman som ska vara kvar. Resten ska till AS eller Div 1