1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614740 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1469026

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2012-02-20

fredriko74:

Halva?? Är väl bara Jonte, Hallin och Hedman som ska vara kvar. Resten ska till AS eller Div 1


Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2012-02-20

Taurus: Drömmen vore så ja, men det finns nog inte ekonomi att bryta med alla tyvärr. 

Vart har Röymark varit iår förresten ? Där pratar vi på sin höjd allsvensk klass. Nä, usch mår dåligt att tänka på eländet. Ångestkvalfylld stämning blir det iaf !! 


Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2012-02-20
Taurus:  som de ser ut nu är väl hela laget på väg mot AS :/

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.