Inlägg: 1469038
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2012-02-20
Taurus: Som tur är stänker vi ju in en hel del baljor i pp... Eller jag menar att vi ju gör en hel del mål framåt... Eller ja, åtminstone nått mål var tredje match...
Suck
Herregud!
Hjälp, mamma!!!
Suck
Herregud!
Hjälp, mamma!!!
lincoln:
Absolut