Inlägg: 1469044
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2012-02-20
Taurus: Motin har speluppfattning som en div 2 spelare, ja tack men nej tack till fortsatta tjänster från hans sida i TIK
+ 1
fredriko74:
Torp kan dela ut nån tackling ibland, men är ju så jävulskt ovän med pucken