fredriko74: Att 6.45 var väldigt lågt? Borde ha varit 16.45.
Inlägg: 1469065
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2012-02-20
ÖstrandsNisse: 45 ggr borde de ha varit, jag som trodde man kunde lura SAIK borta igen, men så inni h-vetes fel man hade där!