söder över: Jonte Hedström skulle ha gjort nästintill dubbla poängen i en A-femma i ett lag där spelarna har vettiga avslut. Vet inte hur många gånger han serverat öppnande passningar.
Inlägg: 1469103
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2012-02-20
Ambroo: Visst är det mysigt att vi står med tre 3:e målvakter men ingen, verklligen ingen, målskytt.....
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2012-02-20
Ambroo: Välkomna till Allsvenskan, Timrå......säger Wennerholm.
+ 1