Gud så underbart! Två hemmamatcher och fem poäng, inte illa pinkat, synd bara att offerviljan kom sent i år.
Nära 3-0 i första och med det i bagaget inför andra så hade nog tre poäng bärgats. Riddarn blev utbytt, någon som har status på honom eller ren taktik?
Ny hemma till veckan, då ska djurgården tryckas ner i skorna.
Mitt tips att Bjästa Boys hamnar i KS står kvar, de blev nerpissade ikväll igen och de satte dessutom blöjan i målet, idioti - javisst!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Gud så underbart! Två hemmamatcher och fem poäng, inte illa pinkat, synd bara att offerviljan kom sent i år.
Nära 3-0 i första och med det i bagaget inför andra så hade nog tre poäng bärgats. Riddarn blev utbytt, någon som har status på honom eller ren taktik?
Ny hemma till veckan, då ska djurgården tryckas ner i skorna.
Mitt tips att Bjästa Boys hamnar i KS står kvar, de blev nerpissade ikväll igen och de satte dessutom blöjan i målet, idioti - javisst!