1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1470191

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-02-23
Olle: Domaren ansåg det vara diving...men då brukar det väl oftast rendera i utvisning för bägge lagen. Låter som efterhandskonstruktion.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-02-23
Frella: Ja och rent spontant så tror jag inte att det är många som tar en diving när alternativet är att få ett friläge från egen blå.

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-02-23
En smula sinnesfrid, det var inte igår. En "bra" seger på många vis, mot "rätt" motstånd dessutom.

"I morrn blir det bättre, i morrn blir det bra....."

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer