Inlägg: 1470912
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
söder över: Det är ingen som kommer att nappa.
Om det så är att man får betalt så kommer ingen. Timrå har förstört intresset hos folk.
Vem hade nånsin trott det?
Om det så är att man får betalt så kommer ingen. Timrå har förstört intresset hos folk.
Vem hade nånsin trott det?
hej svejs alla lurade medmänninskor!!!
jag sitter med två flexi billjetter här hemma i östergötland!
som jag tidigare sagt så känns det jätte hemskt att det är så tomt i hallen under hemma matcherna så:
vem vill ha?
först till kvarn! bubbla mig!