+ 1
Inlägg: 1470924
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Smokey: Om nu alla har fått sin lön ,vad är det då? vill dom inte visa vad dom går för ? för då är dom bara en hög lallare som inte kan bättre .
Ja.. hur skall detta sluta ?
- Se så! Gå nu ut och svettas, kriga, slåss, kämpa, blöd och fatta att Vi aldrig glömmer. Dessa spelare borde fan kunna lira hockey i sömnen utan tränare på isen!
Får dom inte sina löner enligt avtal, då är det bara meningslöst att bry sig om spelarna för tillfället. Det kan en stödtejpad hamster räkna ut.
Men informationen från den havererade TIK-ledningen får fan Tjernobyl att framstå som välstrukturrerad.