+ 2
Inlägg: 1470968
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Smokey:
Många som håller på med idrott får betala medlemsavgift och sälja Bingolotter. Ändå finns det karaktär, passion och vilja på träningar och matcher. Jag köper inte ditt resonemang att spelarna skulle vara ursäktade för att pensionsinbetalningarna släpar efter.
Jag har inte sagt att spelarna jobbar som dom ska, utan att det finns fler anledningar än pensionsinbetalningar att göra det för.
Många som håller på med idrott får betala medlemsavgift och sälja Bingolotter. Ändå finns det karaktär, passion och vilja på träningar och matcher. Jag köper inte ditt resonemang att spelarna skulle vara ursäktade för att pensionsinbetalningarna släpar efter.
Jag har inte sagt att spelarna jobbar som dom ska, utan att det finns fler anledningar än pensionsinbetalningar att göra det för.
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Smokey: Ja jag lider med dessa stackars arma själar . Inte nog med att dom måste leva med att dom är värdelösa på sitt jobb . Arbetsinsatsen dom presterat kanske har drabbat dom själva också . Den har lett till att ingen köper produkten och företaget dom arbetar åt får inte in pengar så dom kan betala ut deras pensionspengar . Herre gud . Jag sitter här och gråter över att deras barn sitter hemma och svälter . LIRA HOCKEY FÖR FAAAAAN
Men vi får väl sitta som ett gäng spåkärringar och flukta i en kulhelvete efter fakta.