Inlägg: 1471087
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Smokey:
"Idiella krafter borde kunna sköta nästan allt annat... Där har Kongo en pinne. Men vi måste betala legoknektarna. Ett korplag med vilja torskar i elitserien alla dagar i veckan..."
Jag har aldrig framfört den åsikten, och tycker heller inte så.
"Idiella krafter borde kunna sköta nästan allt annat... Där har Kongo en pinne. Men vi måste betala legoknektarna. Ett korplag med vilja torskar i elitserien alla dagar i veckan..."
Jag har aldrig framfört den åsikten, och tycker heller inte så.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Smokey: Jag kan köpa jumbon så får vi in lite pengar i klubben.
Det har visat sig att grannen har större tv än jag :-(
Det har visat sig att grannen har större tv än jag :-(
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Smokey:man blir mörkrädd när man kollar på tik o confereras betalningsanmärkningar.
Hur kan man låta en faktura på 160kr gå så långt som till anmärkning?
Och 1300kr till Cramo verkar ju också som om soppan helt är slut i klubben.
160kr ja sug på den!
Redigerad kommentar
+ 1
Prio måste alltså sorgligt nog vara att ge spelarna lön.
Idiella krafter borde kunna sköta nästan allt annat... Där har Kongo en pinne. Men vi måste betala legoknektarna. Ett korplag med vilja torskar i elitserien alla dagar i veckan...
Vi är helt klart mycket illa ute.