Förstår inte vad du menar med bla bla vi har större än ni? Timrå och Modo är tillsammans inte större än FBK!
Förresten - varför har ingen föreslagit att slå samman Modo, Timrå, Sundsvall, Björklöven och Husum - då kanske ni skulle kunna vinna en och annan match mot oss (förutsatt att vi är bakfulla och mätta på att vinna).
Nämen allvarligt, varför inte slå samman ovannämnda lag?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Timrå Icon:
Förstår inte vad du menar med bla bla vi har större än ni? Timrå och Modo är tillsammans inte större än FBK!
Förresten - varför har ingen föreslagit att slå samman Modo, Timrå, Sundsvall, Björklöven och Husum - då kanske ni skulle kunna vinna en och annan match mot oss (förutsatt att vi är bakfulla och mätta på att vinna).
Nämen allvarligt, varför inte slå samman ovannämnda lag?
Redigerad kommentar