Vi spelar ju inte ens fult längre.. inte ens det klarar vi av :(
Inlägg: 1471410
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2012-02-28
Kattgubben: Jag fattar inte att de ens ids ställa ut skridskorna...jävla förbannade pissopor. Jag hatar varenda jävel i Timrå IK.
+ 1