Dream Team: Hur kan det få rinna iväg så här vareviga jävla gång? Förbannade överbetalda drängar! 5:a eller 6:a i kvalserien, vad spelar det för roll? Spelar inte heller någon roll att man sitter och hoppas få med sej väck-sjö till kvalserien - jag ger upp...Igen!
Inlägg: 1471438
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2012-02-28
Kevin O Shea: lag som örebro och leksand skulle kunna spela med 4man matcherna igenom mot timrå och vinna endå, ganska enkelt
+ 2
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2012-02-28
Kevin O Shea:
Trodde ALDRIG att jag skulle säga det, men så länge som dom håller på mede sitt förb.....e petande och så länge som divorna Jonte, Fredde Linka, Robinson, Murley och några till finns med på isen så kommer jag inte att se matchjävel till.
Fattar dom inte att detta kommer att sluta i AS.
Jaävla patetiska s.k hockeyspelare.
Usch, fy fan, så dåligt.
Redigerad kommentar