Inlägg: 1471556
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2012-02-28
DIF ser inte helt oväntat övertända ut, men vinner inte så mycket mark på det, allt medan ett totaldefensivt LHC gör så lite dom bara kan för att gå till anfall. De väntar enbart på misstag från hemmalaget. På läktarhåll är man som vanligt bäst, trots att laget man håller på ligger näst sist. Oj vad jag hoppas på Väkschjö i kvalserien!
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2012-02-28
Nej, nu zappade man över till Leif GW Perssons program istället. Bra mycket mer action i den mannen, pustandet och stönandet till trots
Jag får slutspelsvibbar från Hovet, 1-1 nu.