Nisse: Jag kan då säga att jag haft 0 över för Tommy Andersson från första gången jag äns hörde namnet ploppa upp som tänkbart. Folk tyckte jag förringade denna "hockeyproffessor" som ju varit och skaffat sig ovärdelig kunskap om Elithockey på hög nivå i liger som Italien, Frankrike och Österikiska serie 2 dom senaste 3 åren.... Fast deklart han coacha ju SAIK för 30 år sen...
Inlägg: 1471567
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2012-02-28
Berglund: Och inte att förringa mästarlaget Töva Tigers. Driver ledningen i Timrå medvetet med mig eller håller jag på att bli knäpp på riktigt ?