1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1471567

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2012-02-28
Nisse: Jag kan då säga att jag haft 0 över för Tommy Andersson från första gången jag äns hörde namnet ploppa upp som tänkbart. Folk tyckte jag förringade denna "hockeyproffessor" som ju varit och skaffat sig ovärdelig kunskap om Elithockey på hög nivå i liger som Italien, Frankrike och Österikiska serie 2 dom senaste 3 åren.... Fast deklart han coacha ju SAIK för 30 år sen...

Svarskommentarer

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2012-02-28
Berglund: Och inte att förringa mästarlaget Töva Tigers. Driver ledningen i Timrå medvetet med mig eller håller jag på att bli knäpp på riktigt ?

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2012-02-28
Berglund: Du glömde Töva.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.