+ 11
Inlägg: 1471800
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: Har hört ett rykte att det är så illa att sjukpension är på tal, dock har Timrå i vanlig ordning "glömt" att betala in försäkringspremien så klubben blir ansvarig i 26 år fram till Brembergs ordinarie pensionering. :-)
Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: Jag trodde han fick hjärnskakningen när han halkade utanför toaletterna på Dallan....
Vilken jävla smäll hörrni.