ÖstrandsNisse: Jag gillar att han cyklar i knapp styrfart. Hela hans uppenbarelse genomsyras väl av just styrfart.
Inlägg: 1471935
Svarskommentarer
Sv: Lilla SM 2012
Frella:Han är väl en riktig slacker helt enket - inget fel i detta iofs, men det är väl tveksamt om det är en god egenskap att ha när man ska försöka rädda kvar ett krislag i elitserien.