1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615013 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1472045

Sv: Lilla SM 2012

lincoln:

Det där var sannerligen inte särskilt vänliga ord. Jag vet att det finns människor som inte gillar demokrati och yttrandefrihet, men du ska komma ihåg min vän att det sällan håller i längden.

Om du inte förstod vart jag vill komma ska jag vara extra tydlig och kortfattad - Timrås publikunderlag (ett sviktande sådant) beror enligt mig på bristen på riktiga fans då dessa förmodligen har Modo eller Brynäs eller FBK som egentligt favvolag.


Svarskommentarer

Sv: Lilla SM 2012
joergenjonsson: Tror jag skrattar ihjäl mig. Du är för rolig du.

Sv: Lilla SM 2012

joergenjonsson:

och du tycker det går bra det här ?

Nu har du skrivit samma sak 3 gånger och ingen håller med dig .


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...