joergenjonsson: Jag har skrivit över 9000 inlägg härinne under detta nick. Jag har skrivit o bemött många o jag vet när det är lönt o inte lönt att prata med vissa........... Du är en sån som jag inte orkar diskutera med. Totalt meningslöst.
Dina "vetskaper" är häpnadsväckande löjliga o idiotiska.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag har skrivit o bemött många o jag vet när det är lönt o inte lönt att prata med vissa...........
Du är en sån som jag inte orkar diskutera med. Totalt meningslöst.
Dina "vetskaper" är häpnadsväckande löjliga o idiotiska.