diffe: Är inte de ganska uppenbart . De är ju ett ganska klockrent fall av en lågbegåvad stackare utan självkänsla och identitet . . Som famlar efter uppmärksamhet . Kan man inte bli bäst på att vara bra så får man bli bäst på att vara dålig. . Lite som spud . Fast han har ju börjat tacklat av .
diffe: Därför att han t o m är fulare än bror sin. Han måste alltså ta chansen att sparka på de som redan ligger. För mig är det ok, han kommer ändå alltid att vara fulast.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer