+ 1
Inlägg: 1473421
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Som en "gammal" innebandyspelare så vill jag verkligen gratulera Granlo till avancemanget till Superligan!
Äntligen.
Äntligen.
+ 3
Wayne Gresky:
Helt rätt, lite som en del leksingar som verkade jubla mer när Mora missade förkval än att de i själva verket borde vara glada över att deras eget lag faktiskt spelar kvalserien. Fokus på rätt saker är det enda rätta, håller med.