1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1473813

Sv: Apropå nånting...
Johnny B Goode: I nuvarande läge så finns det väl inte direkt någon som vill begära Timrå i konkurs? Eftersom kommunen står först i kön så skulle ju en konkurs antagligen bara innebära att alla andra blev utan ersättning. Kommunen vill ju inte att laget ska gå i konkurs och på så sätt har man ett skapligt skydd mot detta. Om kommunen däremot ställer sig sist i kön så kan iofs klubben låna pengar, men samtidigt så hamnar de som faktiskt skulle ha något att vinna på en konkurs längre fram bland fordringsägnarna.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Apropå ingenting så ser jag att Pikkarainen har gjort 6 + 3 på 7 matcher. Synd att han inte kunnde leverera i Timrå.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer