André.h: Eller? Om det hade funnits en seriös och fungerande kritiskt granskande journalistik kring Timrå IK hade vi kanske inte varit i den position vi är idag. Problem och prioriteringar hade blivit belysta på ett annat sätt och kunnat bli åtgärdade innan vi ställts inför faktum.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Eller? Om det hade funnits en seriös och fungerande kritiskt granskande journalistik kring Timrå IK hade vi kanske inte varit i den position vi är idag. Problem och prioriteringar hade blivit belysta på ett annat sätt och kunnat bli åtgärdade innan vi ställts inför faktum.