André.h: Det påverkar inte ett skit, till och med min morsa ska gå kvalserien. Oavsett vad Rolle skriver. Personligen tycker jag att st varit för snälla under säsongen.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det påverkar inte ett skit, till och med min morsa ska gå kvalserien. Oavsett vad Rolle skriver. Personligen tycker jag att st varit för snälla under säsongen.