Själv har jag varit skitgrinig hela säsongen, men nu när det drar ihop sig till kvalserie kommer jag inte att missa många matcher. Leksand, Örebro, Dif, Bofors borta kommer jag att se på plats !
Oavsett vad Rolle skriver eller inte skriver i sin kolumn.
Han har säkert rätt i sak, men förhoppningsvis kommer Nollan och den nya klubbledningen att göra vad dom kan för att komma på fötter igen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
André.h:
Själv har jag varit skitgrinig hela säsongen, men nu när det drar ihop sig till kvalserie kommer jag inte att missa många matcher. Leksand, Örebro, Dif, Bofors borta kommer jag att se på plats !
Oavsett vad Rolle skriver eller inte skriver i sin kolumn.
Han har säkert rätt i sak, men förhoppningsvis kommer Nollan och den nya klubbledningen att göra vad dom kan för att komma på fötter igen.