1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614938 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1476604

Sv: Lilla SM 2012
F"#¤, det blev RBK, inte bra. Finns väl ingen Timråit som tycker det är positivt med RBK i stället för MIF i KS? F"#, f"#¤%. 

Svarskommentarer

Sv: Lilla SM 2012

sargad:

Blir ju jobbiga resor för er och oss ner till Skåne :/