1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614983 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1476975

Sv: Lilla SM 2012
digitalbath: ah så var det, såg på datorn nu =)

Fan vad timrå ligger i alltså, syns överallt och dom har lyckas skapa en sån jäkla martyr känsla på allaihopa, känns som man skulle kunna offra en arm för laget nu!

KOM IGEN TIMRÅ IK - FRAMMÅT BRÖDER!

Svarskommentarer

Sv: Lilla SM 2012
Blizzard: Ska bli kul det här!!
Skönt att vi tog en plats i ks som vi kämpat för hela säsongen och att vi inte hamnade i ingenmansland med de andra fegisarna :-)

NO GUTS => NO GLORY!!

Sv: Lilla SM 2012
Blizzard: Härligt! Nu är det bara 24 platser kvar till buss nummer fyra. Fyller vi den imorgon vågar jag hoppas på en buss nummer fem på torsdagsmatchen.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer